softnatioon!

det är söndag och vi taggar ändå för fest, kan det bli mkt bättre? NEJ! ikväll blir det spårning, no matter whatttt.
såsar hos L. får se vart vindarna bär oss!
fick reda på at min homeboyyy max, är ensam på tidag och...lååångt fram haha hans päron ska till THAILAND!
gissa om jag e taggad på att styra halloween fest där! han har redan lovat mig partyyyy, så varför inte lite halloween kläder oxå hihihi. kommer bli bääästa! imorrn ska vi iaf träffa aldin och dani, fast det är ju bara om linda inte jobbar. innars blir det på tisdag! soooft. jaja. nu ska vi kolla mer på brooke knows best. C YAAA!

och M btw... gooood work med att fimpa A, satsa på din loveboy T nu (; KÖÖÖÖR bara :D
// R


Kommentarer
Postat av: M

Jaaaaa halloween fest nästa hos max !!

Haha aa känner mig stolt som fan ;D;D och kanske blir T mer än bara ögongodis... :O xp

2009-10-26 @ 00:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0