L did it again

som alla vet så brukar ju jag ha en liten sak för mig. brukar mobba L för hennes extremt korkade/roliga/ allmänt cp kommentarer.
en kommentar som ägde rum på hennes balkonnnyyy på baksidan av hennes slott haha.
alla började med att vi pratade barnfilmer, sen från ingenstans:
L: vafan heter kotten i Grodan boll ??
R: inte fan vet jag... har inte sett den på evigheter...
L: hmm... måste fråga min barn på måndag!!

senare på kvällen ( på baklongen) så regnar det lite ute..
L brister ut: åååh fan jag fick en droppa rakt i huvudet!!
R: hahaha dropparna annfallerrrr!
L: klsejfkjfhdsjh!!!! ( ska då föreställe 2 ord som jag inte hörde haha)
R: vaaaa??
L: kotte grön!!! kotten i Grodan boll heter Kotte grön!!

hahaha ja.. som sagt hon får sina ryck. dom dyker upp när man minst anar det,
men vafan det har en charm det med! love ya giiirli!

// yours only R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0