god morgon

shaaashaa! nu är det dagen D, det är dagen då allt händer!  gissa om jag e taggad haha.
ska snart ut och få min FÖRSTA cigg sen...uhm... igår vid typ 4. faaaan va braaaa jag eeeee!  under tiden ska jag ringa och väcka min sleeping beauty L. sen glider jag graciöst över till henne! taggataggataggaaaaa. fan måste upp till ringen först kom jag på....AJA! den här dagen känns verkligen lovande! :D har liksom 2 spikade back ups. blire itne halloween party så blire rröööööjj, blire inte rööööjj så kickar jag igång en suprise fest!! ingen vet vart och ingen vet med vilka. bara jag!! hihihi, i love suprises!'

jaja nu ska jah äta upp min äckliga heeeeelt mjuka flingor och mitt älskade glas oboy, sen upp i duschen bree's
peace n love.. och om du inte är där jag är ikväll... då tycker jag jääävligt synd om dig!
*mwaaaaaaaaah*

sum 07, better then best


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0