FET update

eftersom mina brudar varit invalida under lovet så har ingen uppdaterat! å jag har flääängt runt så har aldrig hunnit.
kommer knappt ihåg allt jag gjort...
fredag: va med S.S hos bästa peter, åt pizza spana idol och föra. gled vidare till årsta berg på "fest"
lördag: skulle på fest i tumba, men mitt humör va fuckat sen kvällen innan så det blev ännu en twilight kväll hos L.
söndag: jag och L taggish till Johan Palm, även kallad MAX för lite krökish. de va chiiiiill.
måndag: pengarna flowwwar in! meeen ingen shopping där inte! utan det blev min enda ensamma kvällen på lovet. satt o geeka vid datan och kolla på TAKEN till typ..3. allmänt tråk!
tisdag: jag L och S.S drar till Johan Palm igen. kröööökar. besöker donke ngn gång vid 2 med balla hattar på huvudet! kommer tillbaka till MAX..3? alla deckar i soffan. vid 6 drar vi hemmåt är hemma hos linda 7. hiiiiiihih.
onsdag: hahah knaaasdag! träffade ALDIN och DANI! kuuulkul, tycker dock himla synd om dom. haha först får dom vänta på oss i slussen i typ.. 40 min. sen så ser jag till att dom missar sin buss till jakan haha... my bad!
de slutar med att dom är hemma runt 4 efter ca 2 timmars buss/tåg hahaha kuuuuljul!
torsdag: sa byyyyebye till my lover L idag. hon leavar mig för london! jaja heeer lost!
taggade till bästa peter. hade glömt min halsduk i hans bil. det går ju inte att leva utan den nu! BRRRR.
gled vidare till haninge C sen. mötte mami, käka donken och shoppa gaaaalet! massa nytt kul i garderoben. love it. hittade en ball tröja med trycket " TONIGHT'S GONNA BE A GOOD NIGHT "  tyckte den passa mig lite! fast låter fortfarande vidare efterm in dröm tröja. alla vetj u vad motivet på den är.... " KÖÖÖÖÖR BARA!!! "  u know me guys (;

ajaaa peace n love från mig. btw, imorrn blire lokalfest med soffan! ryktet gick att jag fick ta med chicccccs, så brudar slå en pling!!

L.

L.

ciaaaaao! // R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0