.

Ciaaaaao bellas! ciao = hej eller hejdå ?? aja ..

har nyss kommit hem från barnen, dom va ovanligt jobbiga idag måste jag säga .. kille börja stor grina för att tjejen tog hans mössa? snälla de finns större problem här i världen om det vär mitt största problem skulle jag nog oxå gråta.. fast av lycka!  anyway igår va ja å R hos mig hela dagen och SÅSA och hon vet vad som händer med mig då = inget normalt beteende. iaf vi började fixa oss mot kvälllen som bar sig av mot max där vi chill krökade med hans 3 kompisar de va rätt så najs, kvällens höjd punkt va där emot när vi hade eldat lite ozo och smarta Patrik skulle ta glaset hahahaha kul kul var det, sen sluta kvällen med at jag sov hos R och nuj ladddar vi inför imooooooorn !!!!!!!

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0