det blir inte roligare än vad man gör det till.

gårdagen blev ännu en kväll som itne blev som förvånad. men det är väl så, hade så otroligt många lyckade helger i rad så nu får jag väl förbereda mig på några bombnedslag...men iaf. igår våart fuckat! det var mysigt att träffa Sara sofie o alina igen, men aa.. synd bara att alla fuckade mitt mooood som va så på topp igår! grabbarna där kunde knappt någon svenska allas hahah asroliga! varav en snubbe hälsade på en tjej som han trodde hette Emo - "hej emo" HAHA det va kuuul.
jaja ikväll ska brudarna (dom som vill med) glida mot tumba på fest hos mitt kära ex och vän Jesper Portnoff. hoppas på en lyckad kväll. som det lät igår så skulle det bli rååådrag! men av erferenhet så ska man va beredd på det värsta. btw så ser jag fram emot lokal festen nästa helg!!!!! halloweeeeeen party ftw! kommer bli grymt! right soffish?!?!
linda kommer till mig sooon i hope, då ska vi fixfixfix förförför i mitt nystädade rum ftr ( for the record ) sen kommer min käre moster o hennes man! aaas sköna hohoho;D sååå.. catch ya'll laterrrr, kanske ni får en kvällens outfit höhöhöhöh!
MWAAAAH // R 
ps. ikväll blire drääääägg bilder, kameran e nämligen nyladdad! så håll er uppdaterade (;


HAPPY HALLOWEEN MTF!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0