bättre sent än aldrig!

nu kommerm itt lilla försenade inlägg.. men den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge!!
fredagen började hemma hos en som ligger mig varmt om hjärtat, min världens bästa P med bästa S.S

bästa peter, kreta 07
vi drog vidare till S.S kompis Ahmed i årstaberg... det va väl sådär... men vafan what to do liksom!
på lördagen kom L hem till mig, åt middag med mina galna släktingar och uhm.
lördagsne lsutade med att vi stannade hemma o såsa, som L skriver i inlägget under moi.
igår va vi hos min homeboy max, de va myyyyspys.
idag har jag varit totaaaalt rastlös, har itne gjort nått alls. jo jag solade med L på morgonen... sen inget. sitter här, röksugen, kröksugen och ensam!!!
imorrn, då jävlar blir det spååårning i högsta grad!! ska hem till  L tiiidigt, drar in till stan kanske shoppar lite. fixar hinka och sen glider vi hem till henne igen för att föraföraförafixafixafixa och förbereder oss för en spårad natt!! ( har btw sagt till max att vi ska stå packade o glada utanför hans dörr kl 7 imorrn! hahah GL med det vaa...

onsdagen är SPIKAD med aldin och dani. vi ska kröka hos L och se på ngn ruggig skräckis. har lovat att hålla grabbsen i handen, dom e ju lite fega av sig! dom har dessutom utmanat mig i en supa tävling!! alla som känner mig väl vet att jag inte är så lättpåverkad! så.. det blir kuuul! GAME ON BOYS!

men nu ska jag blaaada bree's ska kirra lite chirre o dirre o starta mitt film marathon!
1. taken
2. trick'r treat (skräääckisss)
3. slumdog millionaire
 let the movies begiiiin!

 // R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0