welcome home

nu uppdaterad garderob, splitterny skid utrustning nya converse...ja... det känns finfin helt enkelt. lite dåligt samvete för humöret mot mami den senaste tiden då hon faktisktl agt ut 7000 på mig dom senaste 2 dagarna... bättring på g! promise...kanske hihii.
måste erkänna att jag svek mitt eget löfte oxå. jag föll dit. jag föll för edward cullens exterema charm.. eller vad det är... och alla andra underbara vampyrer och varulvar och allt det är i älskade twilight. loveitloveitloveit!! har knarkat mig egenom 1-2 och fick 3an igår.. snart slut den med! måste läsa långsammare... vill inte att mina älsklingar ska ta slut!!!
just for the record liksom.. så kan jag ju meddela att jag låg och funderade häromkvällen... vet ni vad jag kom fram till ? jo att jag har hittat min egen EDWARD!! så mycket passade in. allt utom hans vampyr egenskaper dådå... meeen man kan inte få allt här i livet! alla som känner mig väl vet ju garanterat vem jag syftar på...........

mina nya bebisar
btw, creed till L som hållit lite liv i bloggen när jag har vait dead n gone!
// R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0