tummen upp.

Yo booooooes, !

Nu är ja äntligen hemma från det så kallade London. jag har shoppat som bara den och sett ngn michael jacksson (musikal ?) den va iaf rätt så bra.. det fanns ngr VÄLDIGT snygga killar med där måste ja säga höhö R om du va där du skulle dött med mig ! Lyckades även övertala mina päron att ja ska få en liten vovve wiiiiiiiiiho det har jag inte bara väntat på hela livet nejnej, men eftersom att mina kära syster (som är allergisk) ska flytta ut i ett litet hus på vår tomt som hållerpå och byggas så ska jag äntligen få en liten lurrvig sak, R tror inte det kommer hända men vänta du bara din fis :D  aja nu ska ja tagga inför skooola imorn och träffa alla människor igen,  tack och hej leverpastej / L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0